Slovník počítačové informatiky a sítí

                                                 RNDr. Petr Říha, ing. Luboš Klaška

Hledání ve slovníku


Interactive Voice Response

interakční hlasová odezva. Systém hlasového stromu, kde si volající může interaktivně vybírat zvolené informace, např stisknutím číslice na svém telefonu. IVR často dokáže přečíst volajícímu i dynamické informace, např. položku v databázi. Častým úkolem IVR je zbavit operátorky call centra rutinních činností. (Srov. auto-attendant).

Viz též: auto-attendant
Zdroj: Časopis
Connect!
Computer Press, 2001


Komentáře k heslu

    ...k heslu nejsou žádné komentáře

Vložte Váš komentář k tomuto heslu

Máte dotaz? Neváhejte nám napsat.

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná


Reklama v příspěvcích není dovolena, dodržujte etiketu. Redakce Světa sítí si vyhrazuje právo smazat příspěvěk, který v diskuzi použije vulgární slova a společensky neúnosné výrazy. Délka příspěvku je limitována 1500 znaky.