jak resetevat síť, když standarní metody nestačí?

Zpět do sezanamu témat
Oleg, 29.5.2017 v 16:31

Zdravím, řeším LAN a WiFi výpadky v malé domácí síti: [KP] Kabelové připojení od UPC | |-- UPC modem cisco epc3208 :|: reset tov. nast. + nový boot file od UPC | etho kabel | |-- [R1] Router (tp link tl r402M) :|: opakovaně reset tov. nast. | | - etho – PC1 (notebook, Win7/64) :|: vyžaduje re-aktivaci (pzn_1) | - etho – PC2 (notebook, Win7/64) :|: vyžaduje re-aktivaci (pzn_2) | - etho – PC3 (stolní počítač, Linux Ubuntu) funguje stabilně (pzn_3) | | - etho – [R2] WiFi router (tp link tl wr840n) :|: opakovaně reset tov. nast. | | - wifi >> PC1 :|: vyžaduje re-aktivaci (pzn_4) | - wifi >> PC2 :|: vyžaduje re-aktivaci (pzn_5) | | - wifi >> iPhone4 :|: funguje stabilně (pzn_6) Pzn_1: LAN připojení funguje krátce (cca 5 sž 30 s) a jen po nucené admin re-aktivaci, kterou provádím přes okno diagnostiky. Co mi přijde divné, je že se v okně „Centrum síťových připojení“ u PC1 (LAN) zobrazuje název WiFi-SSID od starého routeru, který byl z dané sítě kompletně vyřazen. A poslední věc, když vytáhnu etho kabel z LAN konektoru, tak po jeho opětovném zapojení musím zase provést reaktivaci přes okno diagnostiky. Pzn_2: LAN připojení funguje krátce (cca 5 až 30 s) a to jen po nucené admin re-akti

Oleg, 29.5.2017 v 16:38

OPRAVA: Zdravím, mám malou domácí síť, ze které jsem vyřadil starý router a místo něj zapojil jsem nový přístroj. Jenže počítače stále „vidí“ název a nastavení od starého routeru. Přitom provedl jsem reset na tovární nastavení jak u routerů, tak u modemu. Poskytovatel kabelového internetu dokonce nahrál nový bootovácí file. Dále, přeinstaloval jsem TCP/IPv4 adaptér a vymazal údaje o síťovém připojení přes cmd.exe (admin). Nic nezabralo. Předem děkuji za zpětnou vazbu!

Oleg, 29.5.2017 v 17:21

OPRAVA: Zdravím, mám malou domácí síť, ze které jsem vyřadil starý router a místo něj zapojil jsem nový přístroj. Jenže počítače stále „vidí“ název a nastavení od starého routeru. Přitom provedl jsem reset na tovární nastavení jak u routerů, tak u modemu. Poskytovatel kabelového internetu dokonce nahrál nový bootovácí file. Dále, přeinstaloval jsem TCP/IPv4 adaptér a vymazal údaje o síťovém připojení přes cmd.exe (admin). Nic nezabralo. Předem děkuji za zpětnou vazbu!

Zpět do sezanamu témat

Vložte Váš příspěvek k tématu

Máte dotaz? Neváhejte nám napsat.

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná


Reklama v příspěvcích není dovolena, dodržujte etiketu. Redakce Světa sítí si vyhrazuje právo smazat příspěvěk, který v diskuzi použije vulgární slova a společensky neúnosné výrazy. Délka příspěvku je limitována 1500 znaky.

Archiv diskuze